SUPPORT

APRIL/KONINGSMAAND

APRIL BEZORGDAGEN

WIJ LEVEREN:

ELKE MAANDAG, DINSDAG, DONDERDAG & VRIJDAG LEVEREN WIJ IN AMSTERDAM, ROTTERDAM, LEIDEN, DELFT, UTRECHT, DENHAAG.

ELKE WOENSDAG IN BRABANT.

ELKE DINSDAG, DONDERDAG LEVERING NA 18:00 IN GRONINGEN.

ELKE DAG VÓÓR 18:00 BESTELD, VOLGENDE BEZORGDAG IN HUIS!

ORDERS

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

STUUR EEN E-MAIL NAAR INFO@DRINKGIG.COMMET DAARIN JE ORDERNUMMER EN DE REDEN DAT JE BEZORGING WILT ANNULEREN.

POSTNL: WAT IS DE STATUS VAN MIJN ORDER?

ALS JE EEN TRACKINGNUMMER HEBT VAN EEN BESTELLING, KUNT U HET PAKKET HIER VOLGEN:

VOOR POSTNL: HTTPS://WWW.POSTNL.NL/ONTVANGEN/POST-ONTVANGEN/TRACK-EN-TRACE/

ALS JE NOG GEEN TRACKINGNUMMER HEBT ONTVANGEN, NEEM DAN CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE VIA INFO@DRINKGIG.COM.

KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN?

ALS JE EEN FOUT HEBT GEMAAKT MET JE VERZENDGEGEVENS, NEEM DAN DIRECT CONTACT OP MET ONS VIA INFO@DRINKGIG.COM OF +31(0)621914333

HOUD ER REKENING MEE DAT WE VANWEGE DE SNELHEID VAN ONS FULFILMENTCENTRUM GEEN GARANTIES KUNNEN GEVEN OM ADRESSEN TE WIJZIGEN VOORDAT DE BESTELLING WORDT VERZONDEN. ZODRA UW BESTELLING IS VASTGEZET VOOR VERWERKING IN ONS FULFILMENTCENTRUM, KUNNEN WE HET VERZENDADRES NIET MEER WIJZIGEN.

ER IS EEN PROBLEEM MET DE ORDER DIE IK HEB ONTVANGEN.

ALS ER EEN PROBLEEM IS MET JE ORDER, ZOALS VERKEERDE OF KAPOTTE ITEMS, STUUR DAN EEN BERICHT NAAR INFO@DRINKGIG.COM MET DAARIN JE ORDERNUMMER. GRAAG FOTO'S MEESTUREN VAN HET PROBLEEM.

IK HEB GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN VAN MIJN BESTELLING.

SOMS BELANDT DE BEVESTIGING IN JE SPAMBOX. ZIT HIJ DAAR NIET IN? STUUR EEN E-MAIL NAARINFO@DRINKGIG.COMMET JE VOOR- EN ACHTERNAAM.

BEZORGING

WAT IS DE LEVERTIJD BINNEN ONZE BEZORGSTEDEN?

WIJ BEZORGEN GiG GRATIS BIJ JOU THUIS MET ONZE EIGEN BEZORGSERVICE.

ELKE MAANDAG, DINSDAG, DONDERDAG & VRIJDAG LEVEREN WIJ IN AMSTERDAM, ROTTERDAM, LEIDEN, DELFT, UTRECHT, DENHAAG.

ELKE WOENSDAG IN BRABANT.

ELKE DINSDAG, DONDERDAG LEVERING NA 18:00 IN GRONINGEN.

ELKE DAG VÓÓR 18:00 BESTELD, VOLGENDE BEZORGDAG IN HUIS!

WAT IS DE LEVERTIJD BUITEN ONZE BEZORGSTEDEN?

LEVERINGEN BUITEN ONZE BEZORGSTEDEN: MAANDAG T/M VRIJDAG VOOR 19:00 UUR BESTELD EN BETAALD, WORDT DEZELFDE DAG VERZONDEN. WIJ STREVEN NAAR EEN ZO SPOEDIG MOGELIJKE LEVERINGEN MAAR KUNNEN HELAAS NIET GARANT STAAN VOOR DE GESTELDE LEVERINGSTERMIJN. OVER HET ALGEMEEN WORDT JOUW BESTSELLING DE VOLGENDE DAG BEZORGD, SOMS DUURT HET 2 TOT 3 WERKDAGEN. DIT LIGT VRIJWEL ALTIJD AAN DE VERVOERDER. VOOR LEVERINGEN BINNEN ONZE BEZORGSTEDEN GELDT DAT ORDERS GEPLAATST TOT 18:00 DE VOLGENDE BEZORGDAG WORDEN GELEVERD. CHECK JOUW BEZORGDAG BIJ "WAT IS DE LEVERTIJD BINNEN ONZE BEZORGSTEDEN?".

ZIJN ER VERZENDKOSTEN?

BESTELLEN KAN VANAF 2 TRAYS

BINNEN ONZE BEZORGSTEDEN / LOKALE BEZORGING: WIJ REKENEN GEEN VERZENDKOSTEN

BUITEN ONZE BEZORGSTEDEN / POSTNL: PER 2 TRAYS BETAAL JE €6,95. VANAF 10 TRAYS GEEN EXTRA BEZORGKOSTEN.

WANNEER ONTVANG IK MEER INFORMATIE OVER DE BEZORGING?

IN DE OCHTEND VAN DE DAG VAN DE EERSTVOLGENDE LEVERING VAN JOUW BEZORGSTAD ONTVANG JE EEN E-MAIL MET DAARIN EEN TRACK & TRACE MET EEN TIJDSINDICATIE.